LiveWIRE kandidaten op gevoelige plaat gezet door innovatief fotografie bureau

  • 23 oktober 2013
  • -Reacties

De innovatieve ondernemers die in de komende periode de strijd aangaan voor de gewilde Shell LiveWIRE Award 2013 zijn gefotografeerd door Beeldredaktie, zelf ook een innovatief bureau. “We hebben de ambitie om voor elke klant de perfecte foto te leveren,” verteld Gerard Paul Haga, eigenaar en oprichter van de Beeldredaktie. “Door ons grote netwerk kunnen we dit ruim tweeduizend keer per jaar verwezenlijken.”

Flexibel én service

“We werken voor zeer uiteenlopende klanten, zowel nationaal als internationaal, vertelt Haga. “Dit geeft ons een enorme uitdaging om flexibel te zijn en op veel verschillende plekken tegelijkertijd. Naast deze flexibiliteit willen we één aanspreekpunt geven voor klanten.” Deze combinatie van flexibiliteit in de organisatie en service naar klanten heeft Haga gerealiseerd door een innovatieve aanpak. “We werken met een sterk team van medewerkers bij ons op kantoor die als aanspreekpunt fungeren. Daarnaast werken we met een netwerk van ruim 200 fotografen die zich zowel in Nederland als wereldwijd bevinden.”

Businessmodel

“Door ons netwerk van fotografen zijn we aanwezig op alle grote nationale en internationale evenementen zoals WK-voetbal, Olympische Spelen, Sensation, North Sea Jazz en Prinsjesdag. Hierdoor zijn we in staat om te werken voor grote klanten zoals Achmea, PostNL, Rabobank, KPMG, Koninklijke BAM Groep, Ahold, en Sanoma.” Het is voor het business model van Beeldredaktie belangrijk dat dit netwerk in stand blijft. “We zorgen voor een constante aanwas van nieuwe fotografie-talenten door middel van scouting op de diverse fotografie-opleidingen en de screening van de Nederlandse media,” aldus Haga.

Foto’s LiveWIRE deelnemers

Tijdens de LiveWIRE competitie 2013 heeft Beeldredaktie de 13 deelnemende ondernemers ook vastgelegd. Het businessmodel dat ze hanteren stelde hen in staat om snel en flexibel te werk te gaan. Zij hebben de beelden gemaakt die onder andere te zien zijn op de poster.

www.beeldredaktie.nl

Tags: