Workshop: De beleving van uw product!

  • 09 februari 2012

Vergroot de waarde van uw food- of agriproduct, door verhoging van de belevingswaarde!

Waardebeleving

Uw producten zijn van hoge kwaliteit! De smaak is excellent, de voedingswaarde is groot, of misschien zijn ze wel prachtig om te zien. De waarde van het product wordt echter helaas niet alleen bepaald door de eigenschappen van het product zelf, zo merkt u in uw praktijk, waarin prijzen en marges flink onder druk staan. Door met een creatief oog te kijken, kunt u echter op zoek gaan naar wegen om de waardebeleving van uw food- of agriproduct op een hoger niveau te brengen. En daardoor zijn afnemers en consumenten vervolgens weer bereid om meer te betalen!

Een eigen identiteit

Wij nodigen u graag uit voor 'De Beleving van uw product'. Vergroot de waarde van uw food- of agriproduct, door verhoging van de belevingswaarde!'; een event waarin u op zoek gaat naar manieren om de waardebeleving van uw producten te vergroten. Misschien door rond uw product een concept te ontwikkelen waarmee u briljant inspeelt op een nieuwe trend? Of wellicht door een krachtig verhaal te gaan vertellen, waardoor de gepercipieerde waarde van uw producten veel groter wordt? Of door uw product op een heel speciale manier aan te bieden of te verpakken? Door een merk van uw product te maken dat echt bij uw identiteit past? Kortom, tal van mogelijkheden!

  • Datum: 9-2-2012 van 13.00 tot 17.30
  • Locatie: Amsterdam
  • Kosteloos
  • Sprekers? O.a. Niels Willems (Business Openers), John van Kessel (Syntens), en een rondleiding langs verschillende concepten.

Interesse in deelname? Aanmelden kan HIER!