Powerworkshop Positionering

  • 15 februari 2012

Waarom zouden klanten voor uw bedrijf moeten kiezen? Hoe positioneert uw concurrent zich? ok uw bedrijf begeeft zich in een sterk concurrerende markt, waarin potentiële klanten kunnen kiezen uit meerdere (gelijke?) alternatieven. Als u met uw business wilt groeien is het dan ook van essentieel belang om uw bedrijf als onderscheidend merk te positioneren. Uw klanten duidelijk te maken waarin u anders bent en waarom men voor u moet kiezen.

De ins & outs van Merkpositioneren

In deze workshop krijgt u op een heldere en levendige wijze inzicht in de mechanismen van het ‘merkpositioneren’. Daarbij brengt u deze kennis ook gelijk voor uw organisatie in de praktijk. Onderdelen van de workshop:

  • De wereld van het merk: wat is eigenlijk een merk?
  • Welke functies heeft een merk?
  • Wat maakt een merk aantrekkelijk?
  • Hoe gaat merkpositioneren in z’n werk: wat is merk positioneren?
  • Hoe kom je tot een goede merkpositionering? En hoe ga je daar concreet invulling aan geven?
  • Toeassing in uw eigen organisatie: wat maakt uw bedrijf bijzonder?
  • En hoe kunt u dat onderscheidend vermogen benutten voor de merkpositionering van uw eigen bedrijf

Details en Aanmelden

  • Datum: 15-2-2012 van 13.00 tot 17.00
  • Locatie: Syntens Breda, Mozartlaan 7
  • Aantal plaatsen? Maar 12, dus ben er snel bij! Aanmelden voor deze workshop kan HIER.