Cross Media Café: Future of Advertising

  • 15 mei 2012

15 mei organiseert iMMovator in samenwerking met het Nederlands Media Netwerk een gezamenlijk evenement over de ‘Future of Advertising’. Waar besteden adverteerders over 3 jaar hun geld aan? Zijn print en televisie nog steeds dé grote kanalen of ligt de toekomst in mobiel, tablets, apps en second screen? Hoe ziet outdoor advertising er uit over 3 jaar? En zijn er dan nog wel mediabureaus of hebben adverteerders alle kanalen zelf in handen? Kom voor de laatste ontwikkelingen op het gebied van advertising naar het Cross Media Café op 15 mei in Amsterdam.

Programma

IMMovator Cross Media Network en het Nederlands Media Netwerk bundelen hun krachten tijdens deze speciale editie van het Cross Media Café. Met in het programma onder meer bijdragen van:

    • Pim van der Feltz (Directeur Google Benelux);
    • Guy Grimmelt (CBS Outdoor);
    • Mark Woerde (LEMZ);
    • Bart Vijlbrief (Initiative);
    • Joris van Heukelom (MakerStreet).

 

Details

Datum: Dinsdag 15 mei
Tijden: 14.00 (inloop 13.30) -17.00
Locatie: dit café vindt plaats op een nader te bepalen locatie in Amsterdam. 
Dagvoorzitter: George Freriks.

Pitchers

Op 15 mei is er ook weer ruimte voor pitchers. Heeft u een innovatief idee of dienst rondom advertising dat u graag wilt presenteren aan het publiek van het Cross Media Café? Laat het ons weten via een e-mail aan Marlies Hakvoort.

Meld u hieronder aan voor dit bijzondere Cross Media Café! Let op: de plaatsen zijn beperkt dus schrijf u snel in als u verzekerd wilt zijn van een plek.

Log in of registreer u nu op immovator.nl om u in te schrijven voor dit evenement.