Workshop: Meer verkopen door effectief communiceren

  • 10 november 2011

Workshop ‘Meer verkopen door effectief communiceren’. Volg de Syntensworkshop over het Propositiehuis!

  • Als MKB-ondernemer heeft u producten en diensten voor uw klanten ontwikkeld, maar hoe krijgt u het verkocht?
  • Wat is het overtuigende verhaal waardoor ze voor ú kiezen, en niet voor uw concurrent?
  • En hoe kunt u dat verhaal effectief communiceren?

Antwoorden op deze vragen leert u in de Syntens workshop over het Propositiehuis.

Misschien herkent u zich in de situatie dat u een geweldig product of dienst heeft, maar dat het nog niet goed lukt om de beoogde klanten daarvan op de hoogte te stellen en de voordelen aan hen over te brengen. En gaan uw brochure en website voornamelijk in op uw product, uw competenties en specificaties, terwijl een klant zich mogelijk meer aangesproken voelt door aangeboden oplossingen voor hun problemen en behoeften?

Hoe werkt het?

In deze workshop leert u hoe u uw boodschap (propositie) kunt formuleren en deze laat aansluiten bij de belevingswereld en de behoeften van uw klanten. Ook laten wij u de relatie met de “4P’s” (prijs, plaats product en promotie) zien. Door stil te staan bij de theorie, praktijk en het resultaat.

Theorie: het stappenplan ‘het propositiehuis’ is een methode voor het formuleren van een aantrekkelijk, onderscheidend en goed onderbouwd verhaal. Zie ook www.syntens.nl

Praktijk: u gaat aan de slag om uw propositie vast te stellen.

Resultaat: een propositie voor één van uw producten of diensten. U heeft zo de kennis om dit ook op uw andere producten of diensten toe te passen.

Voor wie

MKB-ondernemers, (het liefst) niet concurrerend, met een eigen product of dienst en een goed beeld van de beoogde klanten.

Eigen bijdrage: € 35,- per deelnemer.

Aanmelden? Klik dan HIER.