Workshop Innoveren door sociale media

  • 12 oktober 2011

Wilt u online geen kansen laten liggen? Bent u nieuwsgierig en wilt u ook écht aan de slag met sociale media? Jos Borsboom neemt u mee op weg. Er wordt diepgaand ingegaan op de fenomenen LinkedIn en Twitter. En op vragen als ‘Wat levert het me op?' 'Kost het niet te veel tijd?' en 'Waar kan ik mijn doelgroep vinden?’ geeft Jos Borsboom uitgebreid antwoord. Er worden ook voorbeelden van ondernemers getoond die reeds met succes online netwerken en daar zakelijk profijt van hebben.

Op Hyves zitten meer dan 5 miljoen Nederlanders, dagelijks worden er 3.000.000 tweets geplaatst, Youtube verwerkt 36.000 video's per uur en op Flickr staan 3.600.000 foto's. Steeds meer ondernemers zien de waarde van sociale media in. Ze weten alleen niet goed hoe te beginnen en hoe ze strategisch ingezet kunnen worden. Reden genoeg voor Syntens, innovatienetwerk voor ondernemers, om de bijeenkomst 'Innoveren door sociale media' te ontwikkelen.

Probeer wat bij jouw bedrijf past

Deelnemers aan de workshop ontvangen het werkboek van Syntens 'Ondernemen met sociale netwerken.' De makers van het boek, Sandra Brandenburg en Hessel van Oorschot van Punda Milia, zelf MKB-ondernemers, hebben het boek bewust laagdrempelig opgezet. "Onze boodschap is: geef sociale media een kans, probeer het uit en bepaal wat bij jou en je bedrijf past", licht Brandenburg toe. "Met praktische uitleg, voorbeelden en stappenplannen kunnen ondernemers uiteindelijk heel concreet de juiste strategische en tactische keuzes maken."

Meer informatie

Voor meer informatie over deze bijeenkomst kunt u contact opnemen met BDO, Wilna van Lieburg-Mulder, telefoonnummer 0341 – 25 71 44 of via e-mail wilna.mulder@bdo.nl